Premiéra závěru třetí serie

19.11.2007 73 komentářů

seriálu Četnické humoresky se odehraje v pátek 23. listopadu od 20 hodin na programu ČT1. Po předchozím díle, v němž děj pomalu gradoval, se blíží očekávané finále seriálu. Co tedy uvidíme?

Závěrečný díl začíná v tragických okamžicích – prvními zprávami o podepsání Mnichovské dohody. Někdo také vypálí fotoateliér a květinářství Líbala a Ludmily. Arazím je přesvědčen, že v tom má prsty Kugel – ten se mu ale vysměje, že má větší ambice než takové prkotiny. Četníci také vyšetřují požár sýpky v Újezdu, kde je také usedlost Anděly a Ryby. Újezd spadá pod zabíraná území, Anděla je zoufalá, protože statek po mamince si s sebou vzít nemůže. Ryba se vrací do služby na pátračku. Zjistí, že sýpku si zapálil majitel sám kvůli pojistce. V Újezdu, kudy procházejí davy uprchlíků z pohraničí, dojde k přepadení četnické stanice bandou freikorps. Místní četníci i muži z pátračky jsou přemoženi, od popravy je zachrání střelbou ze zálohy Karabela. Arazím s Ambrožem jdou po stopě podezřelého účetnictví zemřelého manžela Klikové. Zjišťují, že tajnými fondy disponuje nyní Kugel. Nastala chvíle posledního zúčtování. V případu vypálení fotoateliéru a květinářství se objeví nečekaná posila – praporčík Skrčílek, který vede spisovou agendu na zemském velitelsví. Ve spolupráci s Líbalem se mu podaří strůjce odhalit. Arazím s Jarým však řeší jiný problém – jak přimět Ludmilu a Klaudii aby s dětmi odletěly do ciziny. Protože je jim jasné, že záborem Sudet to asi neskončí.

Komentáře

Avatar
Petr 19.11.2007

tak a už je to tady……… tak jsem zvědav

jojo 19.11.2007

Já také:-I

Avatar
Avatar
TONY 21.11.2007

Zdravím vás…..chtěl bych se zeptat jestli nekdo nemá písničku(BLONDÝNKY KRÁSNÉ) která zazněla v jednom z dílů 3.řadny četníků ….pokud ano prosím zašlete na můjE-mail .Předem děkuji

jojo 23.11.2007

A přece Karel s Béďou zůstali.

Avatar
Avatar
Coudy150 23.11.2007

všichni nás zradili Anglie, Francie i Rusko…svině

TONY 23.11.2007

Bylo mi do breku ………. svině nacistický

Avatar
Avatar
adamek 23.11.2007

jojo mě taky…ale nejemotivnější bylo jak Jarý vyskočil z toho letadla

Michal 23.11.2007

pokračovat!!!!!

Avatar
Avatar
jojo 23.11.2007

Byla to šílená doba a Němci zůstali prasata do dnešních dnů. Evropa se na nás vykašlala, myslela si totiž, že Hitler sežere Polsko a nás a dá pokoj. Vůbec nechápu svědomí těch, kteří nás hodili do chřtánu náckům, ledaže by žádné svědomí neměli.
Za celé Humoresky jsem nepochopila postavu pana Pádla, byl pro nás a nebo to byla také svině?

TONY 23.11.2007

Není tu někdo z Brna?????

Avatar
Avatar
Adam 23.11.2007

Určitě nejlepší díl 3. série a podle mě i nejlepší celého seriálu. Emocemi nabitý závěr seriálu z kterého mě mrazilo v zádech.
Ambrož, Arazím, Jarý, Jaroš, Jiroušek, Němec, Ryba, Šebestík, Šiktanc, Turko,.. na tyhle postavy a na tohle veledílo jenom tak nezapomenu…

TONY 23.11.2007

Jak řekl Pádlo (Zájmy státu jsou na prvním místě) .Byl pro nás ale myslím že po dobu WWII byl v Anglii a procoval pro anglii.

Avatar
Avatar
Adam 23.11.2007

Pádlo sloužil své zemi, tedy ČSR, i když pro četníky v „nevýznamné“ pátračce v Brně nemusel být vždycky kladnou postavou. Myslím si, že pracoval pro exilovou vládu, ale těžko říct, ta postava bude téměř určitě smyšlená.

Marcela 23.11.2007

Bylo to fakt silný. Na mě možná až moc. Ale byla to ta doba. Kurňa, síla.

Avatar
Avatar
Vans 23.11.2007

Jeden z nejlepších seriálů poslední doby. Skvělá práce, veliké poděkování Panu Moskalykovi a dceři Paní Moskalykové. Herci super. Pokračovat bohužel už není kde, těd tam nastupovali náckové potom příde bolševik, holt smutná doba. Ale osudy těch lidí by mě zajímaly, jestli vůbec Arazim a Jarý přežili válku. Což vzhledem k jejich minulosti asi ne.Ale zpět do reality. Seriál jedna velká 1.

Adam 23.11.2007

A co teprve děti Ludmily a Klaudie… jestli se vrátili do ČSR, tak prožili svůj život v téměř půlstoleté totalitě. Dnes by vše, třem bylo kolem sedmdesáti.

Avatar
Avatar
Marcela 23.11.2007

Kdyby byli reální (Arazím a Jarý)nemyslím, že by přežili první rok války. Už za tu smrt toho němčoura.

jojo 23.11.2007

Tony,Adam : díky možná mi to začíná být jasné. Jen si nejsem jista tím,že exilová vláda byla co platná, protože válka trvala moc dlouho a moc lidí v ní zemřelo. No ale je to jenom můj názor. Je mi prostě líto lídí kteří museli zakusit hrůzu války.

Avatar
Avatar
Adam 23.11.2007

Kdo ví, co se dělo s četníky za protektorátu ? Šli do basy, na nucené práce a tak ?

Ivana 23.11.2007

No,nemám slov,z nové řady jsem viděla bohužel jen 4 díly,dnešní,poslední, jsem si ujít samozřejmě nenechala a nestačila jsem koukat.Ty hajzlove hnusny,co sem vubec lezly,to co delaly,je neuveritelny,malem mi je postřílely.Přála jsem si teda happy end,aby všichni odletěli a zachránili se.No ten Béďa,co udělal, to mě dostalo,já prostě nemám slov.Teď bych si přála ještě pokračování po válce,abychom se dozvěděli co se s nima stalo.Chlapi ze zaprděný pátračky jsou prostě nejlepší!!!!!!Mam je moc ráda, opravdu jsem na té pátračce žila s nima,fakt další rodina!!!!

Avatar
Avatar
jojo 23.11.2007

Ivana: to my všichni.
Dnešní díl byl stejně silný jako ten předchozí.
A ještě něco „Velký dík“ všem aktérům, kteří se podíleli na tvorbě tak nádherného díla a za ty nádherné páteční večery.

Ondřej 24.11.2007

Všechny díly se mi líbily. Ze všech 3 sérií. I když některé více a jiný méně. Ale všechny stály zato. Chtěl bych tady poděkovat všem hercům, štábu a dalším, co s tím měli co dočinění, protože ten seriál se podle mě stane za pár let dalším skvostem české filmové pokladnice a bude se reprízovat ještě za 30 let. Obdivuju p. Moskalykovou, s jakou bravurou se zhostila nelehkého úkoly navázat na perfektní práci svého otce. Přiznám se, že jsem měl obavy, jaké budou Humoresky pod jejím vedením. Ale byly zcela zbytečné. Zvládla to skvěle, ba co víc, v některých dílech, troufám si říct, překonala i svého otce-kéž je mu země lehká.
Tehle seriál by měli ukazovat povinně dětem ve škole, naučilo by je to o té době daleko víc, než nudné výklady dějepisáře, tedy pokud se k tomu do devítky vůbec dostanou. Např. za mě (ZŠ 1989-1998) jsme si řekli něco malinko sotva o 1. sv. v., natož o 1. republice a následujcího období vč. 40-ti let komunismu.
Ještě jednou smekám před všemi, kdo se podíleli na tomto vyjímečném seriálovém počinu, a hluboce se klaním jejich umu, nasazení a profesionalitě. Ondřej.

Avatar
Avatar
T2 24.11.2007

Po seriálu jsem volal babičce (80) – plakala… Vyvolalo to v ní staré emoce – žila na hranici Sudet, děda v Sudetech. Historicky však došlo k malinkým nekorektnostem – Němci se v Brně objevili až v poslední sérii, kde stylizují zlo… Velmi zajímave by bylo sledovat osudy (jak zde již někdo napsal) po válce. Pokud by v průběhu války Arazim utekl, zřejmě by vstoupil do (západní) exilové armády a v ozbrojených silách by pokračoval po válce. Tam by ovšem vydržel nejdéle pár let po Únoru a pak, kdyby měl štěstí, tak by dělal velitele PTP… Padl zde dotaz, co dělali četníci za Protektorátu: „četníkovali“ dále. Lidi kradli, vraždili a přestupovali zákon jako před tím. Samozřejě z vyšších míst byli odstraněni „nepohodlní“. Uniformy a hlavně „odznáčky“ prošly reformou. Stejně tak měl PČM i svoje vládní vojsko. Zasáhlo snad jen koncem války v Itálii…

Medvídek 24.11.2007

Víte, Arazím by válku pravděpodobně nepřežil, četník, bývalý legionář, navíc, i když tím si teď nejsem jistý, byl žid. Navíc zabil toho nácka. Šel by do lágru. Jinak jsem doopravdy brečel, protože ve mně ožilo staré vyprávění tatínka, povídalmi o tom neochotně a po částech, ale vyplývá z toho že to co v tom seriálu bylo dost sedělo. Můj pradědeček kolem sebe střílel do poslední chvíle i když už ho ta sudeťácká pakáž držela za krk a za vlasy, další četník kryl tělem raněného kamaráda, střeleného do zad. Pradědeček pak dopadl stejně. Bránili se jako tygři ale těch šmejdů bylo 5x tolik. Víc emocí už ve mně vzbuzovalo snad jen jak se kluci snažili přesvědčit své ženy aby s dětma ulétli za hranice, a chtěli dál pokračovat ve svém hrdinském i když marném boji, to jsem spínal ruce a modlil se „poslechněte, je proboha…“

Avatar
Avatar
Medvídek 24.11.2007

Souhlasil bych klidně s povinným promítáním ve škole, aby se nemohly stávat takovéhle věci: http://zpravy.idnes.cz/neonaciste-vyrezali-divce-hakovy-kriz-do-kuze-f4o-/zahranicni.asp?c=A071123_205157_zahranicni_adb

TONY 24.11.2007

No to nevim.Já jsem studentem ZŠ v 8.ročníku a se školou jsme byli v kině na Wintonovi a každý se soustředil na němce a nic jinyho je nezajimalo …… jenom aby videly Hitlera a ostatní nácky..nevím co na tom vidí

Avatar
Avatar
Míša 24.11.2007

Já se přiznám dobrovolně, že u posledních dvou dílů mně tekly slzy proudem….Byl to naprosto suprový seriál!!! Chtělo by to pokrařování..dyť to byl takový otevřený konec..co dál?? Zpočátku třetí série se mi to moc nelíbilo, ale díly byly čím dál lepší a ty dva poslední mě fakt dostaly.. A už se těším na reprízu!!!!

jojo 24.11.2007

Myslím, že nás brečelo víc. Dokonce jsem divně spala a mám divnou smutnou sobotu.

Avatar
Avatar
Lukáš 24.11.2007

Byla to hnusná zkurvená doba…bylo mi fakt do breku…

endinka 24.11.2007

zdravím další milovníky tohoto seriáli a jsem ráda, že jsem nebyla jediná, kdo u posledního dílu víceméně brečel…také pořád beru jako křivdu, že se na nás tehdy všichni vykašlali a obětovali nás…kde jsme dnes mohli být…ale je to historie, nic už nenadělám, ale mám tak trochu strach, že tady začíná být čím dál více extremistů…
nechci na to ani pomyslet…
ae tak trochu z veselejší stránky…moc bych chtěla, aby se natáčely další díly…nemůžeme pro to – my, milovnící tohoto seriálu – něco udělat…co myslíte?

Avatar
Avatar
jojo 24.11.2007

No ale můžeme. Můžeme doufat, že se najde dost dobrej režisér, který do toho půjde. Druhá věc je jestli se do toho bude chtít hercům. Myslím si, že musí být za těch deset let dosti unavení. Taky bych si přála a moc další pokračování,jak jsem již psala dříve alespoň 1-2 poválečné díly.

Adam 24.11.2007

Autoři říkali, že po Mnichovu už to byli úplně jiné příběhy, než ty četnické, proto seriál končí pochopitelně Mnichovem, takže asi už by se nenechali překecat.
A snad něco o skutečných „Arazímech a Jarých“ napoví hodinový dokument o Humoreskách který začíná asi za dvacet minut 🙂

Avatar
Avatar
Pengi 24.11.2007

Posledni dil opravdu emotivne navrcholu, skoda ze tento skvely serial konci.
Chtela jsem se zeptat, nema nekdo mp3 „Narod veselych cetniku“ zpivany herci?

Kdyztak prosim poslete na email, budu moc rada a vdecna.

Pete 24.11.2007

Jo bylo to krásný a škoda, že už to skončilo. Ale na druhou stranu je to dobře. Nekonečné seriály se lidem okoukají. Takto se na všechny díly podívám hrozně rád znova a znova a znova. No a mslím, že je lepší otevřený konec. Osobně si raděj budu myslet, že se všichni zase setkali, než abych věděl, že kluci s pátračky umřeli ve válce.

Avatar
Avatar
JanS 24.11.2007

Ačkoli se mi při vzpomínce na poslední díl mísí v hlavě různé pocity, myslím že poslední díl skončil nejlépe jak mohl (vzhledem k situaci v Československu) a s ohledem na další vývoj jsem rád, že už další díly nebudou.
Kugl (hajzl celé série -pardon ale jiné označení je prostě slabé) konečně dostal co měl, ženy i s dětmi odletěly do bezpečí a pátračka je pohromadě a se smutným úsměvem připravena na těžké časy, co je jistě čekají.
K pokračování: každý seriál musí někdy skončit. Humoresky byly psány na reálných základech a ty by po roce 1937 (a i 1947) byly velmi velmi černé. Je dobře že to končí takto.

Ivana 24.11.2007

JanS:asi to bude pravda,s otevřeným koncem si můžeme utvořit alespoň svůj růžový závěr,že všichni žili po válce šťastně a jestli nezemřeli tak žijí do dnes:)tak takhle si to budu představovat já.

A jinak, také VELICE děkuji režisérům, hercům a všem co se podíleli na tvorbě tohoto úžasného a nepřekonatelného seriálu.Všichni odvedli mistrovské dílo.Četníky jsem sledovala od začátku a pokaždé jsem se k nim s nadšením a věrností vracela,musím se s obrovským studem přiznat,že jsem z nové série viděla pouze 4 díly a moc mě to mrzí, i proto se už moc těším až vyjde i 3. řada na DVD.

Medvídek: Ten okamžik, který jsi zde popisoval s pradědečkem a který byl také ve včerejším díle, byl opravdu strašný,ten na mě zapůsobil snad nejvíc,neuvěřitelně jsem se o ně bála,to pro ně muselo být hrozné a jak se tady ukázala oddanost a láska kamarádů,no emoce to byly obrovské,četníky VELICE obdivuji,byli to silní a srdeční lidé!!!

Avatar
Avatar
Jan 24.11.2007

Nevíte na kdy je naplánována repríza všech 39 dílů Četnických humoresek

Ivana 24.11.2007

To by mě také zajímalo,ale jelikož včera skončily, tak si myslím,že to, bohužel,tak brzo nebude:(
Jo a chtěla jsem se zeptat, kdo jste viděl ten dnešní dokument,samozřejmě jsem na to zase úplně zapomněla.:( Nemohli byste prosím napsat co tam bylo???:)Předem moc děkuji!

Avatar
Avatar
Rixo 25.11.2007

Info:
Četnická pátrací stanice v Brně po čtyřicáté v dokumentu o zrodu televizního seriálu.
Režie J. Bařinka

Divácky oblíbený televizní seriál Četnické humoresky zpracovává příběhy četnictva z doby první republiky, což je období, které je v našich myslích trochu idealizované. Příčinou oblíbenosti tohoto seriálu je zřejmě i to, že zde netečou potoky krve, ale kriminální příběhy jsou pojaty s humornou nadsázkou. Na četnících se tvůrcům seriálu líbilo, že vyšetřovali stejně důsledně každé porušení zákona – ať se jednalo o závažný zločin jako vražda, loupež, znásilnění, nebo prostou krádež. Oni se vždy snažili pachatele vypátrat, zadržet a předat spravedlnosti k potrestání. U zrodu seriálu stál jeden z nejzasvěcenějších znalců předválečného československého četnictva, policejní rada pplk. JUDr. Michal Dlouhý. Tvůrci seriálu tak měli možnost inspirovat se reálnými kriminálními causami, tak i některými skutečnými postavami z četnické pátračky, jejichž profesní i lidské osudy autorsky vymysleli.

V dokumentu o zrodu televizního seriálu Četnické humoresky poskytl režisér Jaroslav Bařinka prostor k vyjádření nejen tvůrcům seriálu, ale také odborníkům na historii policie a četnictva v předválečném Československu. Chybět nebudou samozřejmě ani osobní vzpomínky pamětníků na službu u četníků a řešení různých kriminálních případů. Nejstaršímu z pamětníků bylo úctyhodných 96 let. Z úst odborníků zabývajících se historií a strukturou organizace předválečného československého četnictva se dozvíme mimo jiné i to, kdo a za jakých podmínek se mohl tehdy stát četníkem. Zatímco ve městech v době první republiky působila policie, tak na venkově to byli četníci. Elitou mezi četnictvem byly četnické pátrací stanice – jakési „kriminálky“, které řešily kriminální delikty na území o rozloze asi poloviny dnešních krajů.devětatřicet dílů seriálu Četnické humoresky vznikalo téměř deset let. Úmrtím režiséra Antonína Moskalyka na začátku roku 2006 s ním odešla velká legenda televizní tvorby. Po smrti režiséra Antonína Moskalyka se natáčení roztočené třetí řady seriálu ujala jeho dcera Pavlína. Také v této části seriálu četníci řeší řadu vážných i úsměvných případů. Mezi komplikované případy, které na prvorepublikové ochránce zákonů čekaly, bylo například pašování, šmelinaření, fingované krádeže. Seriál Četnické humoresky je u konce a z budovy brněnské četnické pátrací stanice v areálu bývalých vojenských kasáren dnes nezůstalo téměř nic. Po dotočení seriálu se zde totiž začalo s bouráním, aby se tento prostor proměnil v areál moderního bydlení a služeb.

zabvicka 25.11.2007

Mně se poslední díl líbil, i když se musím přiznat, že jsem ho skoro celý probrečela. Moc bych chtěla vědět, jak dopadly osudy hrdinů po válce, ale asi je lepší, že se to nedozvíme.

Chtěla bych pogratulovat herců, režisérům a vůbec všem, kteří se na seriálu podíleli, humoresky jsou pro mě nejlepší český seriál!!!

PS: Chci se zeptat, nevíte, jestli a popř. kde by se dal sehnat soundtrack? Díky

Avatar
Avatar
Medvídek 25.11.2007

Ivano, já byl taky ve strašném šoku a v uších mi znělo co tatínek kdysi vyprávěl…jiný můj pradědeček umřel v Dachau, takže Němci naší rodině strašně dluží. Já ten dluh po nich vymáhat nebudu, nechci od nich nic, ale ten seriál je nesmírně důležitý v tom že na tyhle věci nedá zapomenout. Odpustit je možné a svým způsobem i nutné – je to dávno a byli to jiní lidé. Ale zapomenout se nesmí. Tvůrcům seriálu děkuji, je to jedna z nejlepších věcí co kdy u nás vznikla. Celé, nejen ten konec.

Medvídek 25.11.2007

A připojuji se k těm co už nestojí o pokračování. Všechno jednou končí. Seriál se držel reálné linie a kdyby se jí měl držet dál, museli bychom se nejspíš dozvědět že z těch kluků z pátračky málokdo válku přežil (byli příliš „profláknutí“, hlavně velitel), a že se ty rodiny pravděpodobně už nikdy nesešly, že novomanžel novinářky Klikové, ten kapitán, nevzpomenu si na jméno, padl v letecké bitvě o Anglii, atd. atd. Bylo by to už o něčem zcela jiném a jak tu už někdo poznamenal, v rámci tehdejší situace to skončilo jak nejlépe mohlo.

Avatar
Avatar
Medvídek 25.11.2007

Jo a budova kasáren pátračky, kde se seriál točil už prý neexistuje, nebo se minimálně má bourat.

zabvicka 25.11.2007

Medvidek: Kasárna už zbourali, pitomci.:-(

Avatar
Avatar
jarjarbings 25.11.2007

Rád bych věděl, jak se mohla v této epizodě, a mám dojem, že i v několika předchozích, oběvit „andula“ (letadlo An-2), když její první vzlet se datuje až do roku 1947?

vena 25.11.2007

pochybuju o tom že egzistuje v české republice starší letuschopné letadlo.
Možná v pražských Kbelech ale ti by jim je asi těžko půjčily. Jestli by vůbec letěli.

Avatar
Avatar
Ivana 25.11.2007

Děkuji za info k včerejšímu dokumentu.;)Souhlasím s tím,že by se na takové věci nemělo zapomínat,to co se tady dělo je neomluvitelné a neodpustitelné,těch lidí co přišlo o život a co si protrpěli,je to strašné, nechápu jak se vůbec může najít takový nelida,který páchá takové svinstvo,vraždí a mučí lidi a „žije“ v klidu dál…….Je to hrozné čeho všeho je člověk schopný.
Dokonce jsem slyšela,netuším jestli je to pravda, neověřovala jsem si to, že se Němci o 2. sv. válce neučí, že ji z hodin dějepisu vypouští. Jestli někdo víte jak to je budu moc ráda,když mě poučíte.;)

pavla 25.11.2007

Taky jsem u toho bulila. Určitě bych měla chuť vidět další díly, ale jak už tady někdo řekl není kam jít. Přijdou nacisti, pak komunisti to už nemůžou být v žádném případě humoresky.

Avatar
Avatar
JanS 26.11.2007

ivaně:Jak jsou na tom němci s výukou o 2.sv.v. nemám potuchy, ale mé vzpomínky na dějepis na ZŠ nevyzní nijak optymističtěji.
Na celé 20 století zbylo učitelce jen pár týdnů na konci devítky a to jinak, než pár nejdůležitějších událostí okecat pár větami, nešlo. (např. celá devadesátá léta zahrnovala věta: 1. ledna vznikla Česká republika) Přitom mít na celé století celý rok devítky, nenudili bychom se.
Ale je to už přes 6 let, tak snad došlo ke změně.

karlos 26.11.2007

Bylo by dobré, protože už zjevně nelze pokračovat v Brněnských četnických humoreskách, přenést jejich děj někam jinam – třeba do Čech. Myslím, že by spoustu zajímavých příběhů v archivu bylo možno nalézt.

Avatar
Avatar
nikol 26.11.2007

tenhle seriál taky hrozně moc miluju, i když některé díly mi moc jako „humoresky“ nepřipadaly. Ale prostě ti herci, příběhy, … to všechno bylo a je naprosto super!!!
Poslední díl jsem obrečela, ani ne tak během něho ale večer v posteli,i se mi o tom zdálo. Hrozně moc mě mrzelo, že Jarý to udělal tak jak to udělal (i když chápu, že to tak cítil a lehko mu nebylo) a taky když jsem si představila, že si to dítě užil tak krátce a Arazím vlastně taky. Moc si to beru, protože mám teď sama malé dítě a bylo by mi moc líto, kdyby byl manžel někde daleko a taky by neměl možnost ho dlouho vídat (Jarý i Arazím navíc asi tušili, že už je neuvidí nikdy).
Je mi líto, že už by nebylo možné pokračovat v tom veselém duchu dál…

nikol 26.11.2007

mimochodem, sledovali jsme to u našich a pak jsme spolu docela řešili jak je zajímavé, že oni „nás“ tak vypráskali ze Sudet a vyháněli dál a dál (a kolik lidí povraždili) a sami se cítili a cítí uražení, když se jim to vyhnání po válce vrátilo. Fakt nechápu

Avatar
Avatar
Petr 26.11.2007

Němci byli, jsou a budopu roztahovačnej národ. Jeslti Někoho nenávidím tak právě je. Pocházím z Břeclavi a na naší rodině se ty svině nacistický vyřádily víc než dost… Dneska mě jíma děs a hrůza že maj ještě tu drzost se ozývat proti Benešvejm dekretům. Absolutně nechápu jak si to národ, který přímo zavinil smrt tolika lidí může vůbec dovolit. A naši politici jsou tak blbý, že jim ještě lezou do pr***. Nejsem nějaký nacista nebo xenofob ale tohle mě fakt štve. To ONI by se měli neustále klanět světu ne svět jim. Podívejte se třeba na to jak to dnes vypadá v bývalém Východním Německu… neonacismus je tam na vzestupu… Myslím že do 20ti let bude válka… o zdroje, území, ve jménu Boha, či jako „opatření“ proti „terorismu“…. a náš národ bude o5 trpět… Za Četnické humoresky ČT moc moc děkuju, podle mě jeden z nejlepších seriálů vůbec. Víc takových.

Petr 26.11.2007

A druhá věc- podívejte se na Rusko. Putin se snaží všemožně udržet u moci, hrozí světu atomovkama…Likviduje své odpůrce- zcela veřejně a bezestrachu… nečeká nás nic dobrého

Avatar
Avatar
Rhea 26.11.2007

Humoresky boli jedno z najlepších diel, aké som kedy na televíznej obrazovke videla. Som rada, že aspoň v Čechách sa točia filmy a seriály z našej (nedávnej) minulosti. U nás, na Slovensku, sa nič podobné netočí. Pomaly sa zabúda a mladí berú neonacizmus na ľahkú váhu (napr. http://danilov.blog.sme.sk/c/121303/Nitrianski-ultras-fandili-v-tvare-hakoveho-kriza.html ). Ďakujem autorom aj všetkým hercom za ich prácu.

jojo 27.11.2007

Petr: Souhlasím s názorem, že Němci by měli chodit před těmi, kterým ublížili v předklonu. A ne, jak je to teď, chtít omluvu. Za co!!?? A je fakt, že „fašisti“ se začínají opravdu hrozivě roztahovat. No a my místo toho abychom jim to rázně zarazili, tak necháme vyklidit Prahu a dovolíme jim pochodovat Židovským městem. Kam to spějem, nevím, nevím, ale dopadnout do dobře nemůže.

Avatar
Avatar
majka 29.11.2007

Tento seriál bol najlepší, aký som videla. Viem, že mal vysokú sledovanosť aj na Slovensku a bol veľmi kladne hodnotený. Je mi veľmi ľúto, že skončil, po poslednom diele som nespala a bolo mi z toho strašne smutno.
Vďaka a krásne piatkové večery!!!

Františka 29.11.2007

Skončil poslední díl Humoresek a naše rodina, tedy manžel, já a náš 21letý syn zůstali mlčky sedět u televize. bylo nám velmi zvláštně. Potom manžel vyndal z baru své pečlivě střežené archivní víno a pozval nás na skleničku. Diskutovali jsme hluboko do půlnoci, o tom co jsme viděli a co právě moji rodiče prožili na vlasní kůži. Jak odcházeli z Kalné Vody u Trutnova do Chrudimi.Seriál to byl vynikající, alez toho konce nám bylo smutno, někde v nás klíčíla otázka, kam nás povedou naši politici tak nadchnuti Evropskou unii, neprodají nás stejně velké mocnosti jako už jednou při Mnichovu ?

Avatar
Avatar
jojo 29.11.2007

Františka: Mě bylo podobně, jen mi chybělo to víno. A co se týká našich politiků, tak Ti nás už dávno zaprodali EU. Pracuji v zemědělství a tam je to velice citelné.Prostě od počátku kdy vůbec začala vládnout ODS je to likvidace zemědělství u nás. Je to až s podivem, že si stát dokáže zlikvidovat oblast výroby,která tu byla od pradávna. Tady bude jen překladiště. A my budeme mít ryze evropskou snídani: „polské mléko, německé máslo a pečivo bude z Rakouska“. Místo toho aby silnice lemovaly lány obilí tak tu budou nastavěné haly, tenisové kurty, golfová hřiště. A my, budeme chodit sbírat míčky a budeme zdravit Gutten tag.
Vždyť jsme byli soběstační, tak k čemu tohle všechno.
Omlovám se všem, že je to mimo diskuzi o Četnických humoreskách,ale nedalo mi to nereagovat na politickou situaci u nás.

Petr 30.11.2007

JOJO: nám totiž schází národní hrdost… mi se budeme neustále cpát do něčího zadky 🙁

Avatar
Avatar
jojo 30.11.2007

Petr: tak s tím můžu jen souhlasit. My jsme hrdí jen když jsme mistři světa v hokeji a nebo fotbalu, a i ta nám vydrží jen chvilinku. Dříve lidé byli opravdu hrdí na to odkud pocházejí.

Pavel 01.12.2007

Skvělý seriál, budou mi Ti kluci s té „zaprděné“ pátračky chybět

Avatar
Avatar
Verča 06.12.2007

jo to ti kluci budou ahi chybět všem

Simča 07.12.2007

Moc super.Akorát že mi bylo Jirouška líto

Avatar
Avatar
Tomáš 07.12.2007

Já jsem z celých Četnických Humoresek neviděl pouze třetí a poslední díl poslední řady což mě moc mrzí protože ČH byl nejlepší seriál nemáte ten poslední díl někdo nahranej?

jaja 11.12.2007

byl to opravdu nejlepši serial za poslednich par let ale myslim si že kdyby zustali u prvnich dvou řad tak by to bylo lepši ne že by třeti řada byla špatna to ne ale proste i když se snažili udržet ten humorny nadech tak se jim to tak už uplne nepodařilo a posledni dva tři dily už meli se starymi humoreskami pramalo společneho chapu že vzhledem k dobe ve ktere se to odehravalo to nemohlo byt dovijak usmevne ale přece jen se to jmenovalo humoresky a mohlo to skončit o trochu lepe posledn dil mne opravdu zklamal takovy otevřeny konec ale vzhledem k historii je jasne že nemohlo to s tema co zustali dopadnout dovijak ružove a že se možna nikdy už ani nesetkali což je opravdu dost smutne ale jinak to byl opravdu moc hezky a kvalitni serial ale nevim jestli se budu schopna na nej ješte nekdy podivat:(

Avatar
Avatar
Jaga 28.01.2008

…no jo, copak hýčkat si staré křivdy, na to lidi vždycka letí:-(
Diváky to k obrazovce přitáhne, ale jinak je to na prd. ČT se chová dost komerřně…nebo nacionalisticky.-)

Dennniii 01.02.2008

Nemáte někdo prosím odkazy na stáhnutí 3.řady humoresek???? Moc prosím!!!!

Avatar
Avatar
Síma 04.12.2008

Dneska se mi podařilo náhodou zavítat na tyhle senzační články a přečíst si příspěvky k závěrečnému dílu. Na začátku mě přepadla nostalgická nálada, vzpomněla jsem si na vysílání posledního dílu i na dokumentární film o četnictvu, kdy mě překvapilo, že jména strážníků patřila skutečným mužům zákona z té doby a případy byly také skutečné, jen osobní osudy těch kluků byly jiné a ty případy byly sebrané z celé republiky. Těmi jmény chtěli autoři složit hold všem četníkům, prostřednictvím několika jedinců, kteří opravdu existovali. No a nejlepší bylo, že v dokumentu mluvili potomci těch četníků, kteří o tom původně vůbec nevěděli. Bylo to prostě boží. No a ke konci diskuse už mi tekly slzy proudem nad tím, jaká to byla doba a jak museli asi všichni dopadnout. Ovšem připojuji se ke všem, kteří děkují tvůrcům za tenhle neskutečný seriál, který oslovil tolik lidí ze všech věkových kategorií. Hluboká poklona a úcta za Četnické humoresky!!!

Jana 23.02.2009

Dobrý den chtěla bych se zeptat jestli nemáte někdo písničku (JSME PŘECE NÁROD VESELÝCH ČETNÍKŮ…..). Prosím hledám tuhle píseň už hodně dlouho.Tak pokud ji máte pošlite na tenhle email. Předem děkuji

Avatar
Avatar
Lukáš Würzler 25.04.2010

Já bych taky moc rád poděkoval všem těm, kteří měli s tímto seriálem co dočinění. byl dokonalý. Ano bylo pár dílů, které se mi tolik nelíbilo, ale všechyn jsem schopen shlédnout znovu a zase a znovu.
Poslední díl byl opravdu velmi smutný. Taky jsem se neubránil slzám a celý den po shlédnutí tohoto dílu mi bylo neskutečně smutno. Představil jsem si totiž velmi živě c ose asi se všemi mohlo stát. Mé představy byli asi takovéto. Předem upozorňuji, že to bude velmi smutné čtení.
Karel Arazím. Padl roku 1939 ve službě. Při vyšetřování nepokojů ze strany přívrženců nacistů, byl sprostě popraven přívrženci Adolfa Hitlera.
Bedřich Jarý. Dožil se konce války, ale byl degradován na pochůzkového strážmistra a z pátračky vyhozen na nějakou lokální pátračku, za komunistů byl několikrát vylslýchán a nakonec zemřel na těžkou nemoc ve vězení. Sám a opuštěný.
Josef Ambrož. taktéž byl degradován na strážmsitra a padl při útoku na četnickou stanici rozvášněným davem necistů roku 1940.
Zahálka zůstal strážmsitrem a dožil se konce války. Po válce odešel do výslužby, oženil se a dožil na veknově.
jaroslav Šiktanc. Zemřel roku 1939 na zástavu srdce. Velmi pravděpodobně neunesl nsátup fašismu a jeho praktik.
Jan Turko. Po smrti Karla Arazíma odešel do důchodu a vrátil se na pozemky své rodiny, kde také v klidu zemřel.
Václav jaroš zůstal u brněnské pátračky přes celou válku a dokonce byl povýšen na praporčíka. Za komunismu mu byla nabídnuta práce u StB, kterou odmítl a odešel do ústraní.
Čeněk Němec. Padl společně s Ambrožem při útoku na četnickou stanici v Brně roku 1939.
Václav Ryba. Po úmrtí Karla Arazíma odešel s Andělou zpátky na jejich statek a za války pomáhal partyzánům a odbojářům. Těsně před koncem války byl popraven jednotkami SS za pomoc nepřátelům říše. Stejně jako jeho manželka Anděla. Děti odeslány do náhradních rodin.
Hugo Líbal. Poté co se vzpamatoval z odjezdu slečny Elli si zařídil nový foto ateliér. Za války byl nucen fotit prominentní německé hodnostáře, aby se uživil. Na konec to nevydržel a roku 1944 spáchal sebevraždu.
Ludmila Horká a Klaudie odletěli nakonec do Ameriky s Ludmiliným bratrem, kde přečkali celou válku. Ludmila se nervově zhroutila, když zjistila co se stalo s jejím manželem a už nikdy nebyla tak veselá a šaramantní jako kdysi. Zemřela roku 1949. Klaudie se po válce vrátila i se synem Bedřicha do Československa a snažila se být oporou svému manželovi. Po jeho smrti se však vrátila do ameriky za bratrem ludmily. Už nikdy se nevdala….
V9m, že je to neskutečně depresivní, ale myslím si, že to je jeden z možných scénářů toho co se orpavdu mohlo stát.

Jirka 01.03.2011

Zdravím všechny příznivce Četnických Humoresek a Četnictva vubec.Chtěl bych poděkovat všem kdo se na seriálu podílel hercum,režisérovi no prostě všem dík moc.Je to nejlepší český serial,který jsem viděl.

Avatar
Avatar
Nikola 21.03.2011

Nemáte někdo kontakt na Pavlínu Moskalykovou? Nebo na nějakého herce z četnických humoresek? Děkuji

Přidat komentář

Hledání